2. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥ (CLUSTER)
Η ανάγκη προσαρμογής στον παγκόσμιο ανταγωνισμό αλλά και οι σημαντικές δυσχέρειες του εγχώριου οικονομικού περιβάλλοντος, καθιστούν την ανάπτυξη συνεργασιών μεταξύ ΜΜΕ ως τη σημαντικότερη κίνηση που μπορεί να διασφαλίσει τη βιωσιμότητα και την ανάπτυξή τους.
Ο συνεργατικός σχηματισμός θα μπορούσε να ασχοληθεί με τη δημιουργία φορέα ο οποίος θα ασχολείται με θέματα πιστοποίησης προϊόντων, έκδοσης τεχνικών προδιαγραφών, παροχή τεχνικών συμβουλών – πραγματογνωμοσυνών, πιστοποίηση συστημάτων ποιότητας και συστημάτων ελέγχου παραγωγής, δημιουργία νέων καινοτόμων προϊόντων και στην προώθηση των προϊόντων σε αγορές του εξωτερικού.