Εκπαιδευτικό Σεμινάριο

Γράφτηκε από τον/την Povas on . Posted in Blog

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία σε συνεργασία με την ΘΕΜΕΛΙΟ Software διοργάνωσαν το Σάββατο 19 Ιανουαρίου  στο Συνεδριακό Κέντρο «Μίκης Θεοδωράκης,στην Αργυρούπολη Εκπαιδευτικό Σεμινάριο με θέματα που αφορούν τη  Σήμανση CE, το ΠΟΒΑΣ FPC, το πρόγραμμα Εξοικονόμηση κατ’ Οίκον ΙΙ  καθώς και το αναβαθμισμένο πρόγραμμα Η/Υ  Profil Gold ΠΟΒΑΣ FPC που διευκολύνει την καθημερινότητα των κατασκευαστών παρέχοντας ηλεκτρονική απεικόνιση και δυνατότητα διαχείρισης όλων των απαραίτητων εγγράφων.

 

Σκοπός  του Σεμιναρίου η επεξήγηση των όρων και των απαιτήσεων και η προσφορά εργαλείων στους συνάδελφους ώστε να έχουν τη δυνατότητα να αντιμετωπίσουν τη σημερινή πραγματικότητα.

Ο κύριος Παναγιώτης Γαλατάς αναφέρθηκε στα αναβαθμισμένα εργαλεία που παρέχονται μέσα από τα προγράμματα Η/Υ της Θεμέλιο Software.   

Ο υπεύθυνος εκπαίδευσης της ΠΟΒΑΣ Δρ. Στέλιος Λαμπρακόπουλος  προσπάθησε να λύσει  τις απορίες που διατυπώθηκαν  σχετικά με τη σήμανση CE, το Σύστημα Ελέγχου Παραγωγής, το πρόγραμμα Εξοικονόμηση κατ’ οίκον ΙΙ, τον τρόπο υπολογισμού των τιμών επιδόσεων, την διατύπωση της δήλωσης επιδόσεων και την συμπλήρωση του σχετικού παραστατικού που αφορά το πρόγραμμα Εξοικονόμηση κατ’ οίκον ΙΙ.

Ο Πρόεδρος της ΠΟΒΑΣ μίλησε στους 200 περίπου κατασκευαστές  για τις δράσεις της Ομοσπονδίας, δίνοντας έμφαση στην εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού, στην σύνδεση του κλάδου με τη Δημόσια Τεχνική Εκπαίδευση και την Μαθητεία στις επιχειρήσεις του κλάδου, για το διακρατικό πρόγραμμα METVET καθώς και την υποστήριξη του ΠΟΒΑΣ FPC από το πρόγραμμα Η/Υ της εταιρείας Θεμέλιο Software.

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο κ. Θεόφιλος Παγιάτης στην Τεχνική Οδηγία για την τοποθέτηση των Κουφωμάτων που προωθεί η Ομοσπονδία, σε συνέχεια των δεσμεύσεων τις οποίες έχει αναλάβει από το επιτυχημένο Συνέδριο των Τρικάλων.

Επίσης  αναφέρθηκε  στις μελλοντικές τάσεις της αγοράς και στα προγράμματα εξοικονόμησης ενέργειας, τα οποία αναμένεται να συνεχιστούν και τα επόμενα έτη.

Οι  συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να διατυπώσουν τις ερωτήσεις τους καθ’ όλη τη διάρκεια του εκπαιδευτικού σεμιναρίου.